Pomoc zdalna

Pomagam zdalnie naszym klientom codziennie za pomocą znanego i renomowanego oprogramowania do pomocy zdalnej i zdalnej prezentacji – TeamViewer.

Aby rozpocząć sesję pomocy zdalnej, skontaktuj się ze mną telefonicznie, poprzez komunikator lub mailowo:

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

wojciech@bok11.pl

tel. +48 504 428 204

a następnie pobierz i uruchom na swoim komputerze moduł do szybkiej pomocy zdalnej. Możesz w tym celu skorzystać z niebieskiego przycisku poniżej.

 

Jeśli masz komputer z innym systemem operacyjnym niż Windows (np. Mac czy Linux), skontaktuj się! Program TeamViewer jest również dostępny na inne platformy – dowiesz się jak go uruchomić na Twoim sprzęcie.

Po pobraniu i uruchomieniu programu na Twoim komputerze, podaj ID oraz hasło, które pokaże program TeamViewer.

Możesz również dodać swoje zgłoszenie do kolejki zgłoszeń serwisowych u danej osoby, klikając niebieski przycisk z logiem TeamViewer i moim imieniem oraz nazwiskiem. Jeśli to zrobisz, nie musisz już podawać ID i hasła. Co więcej, możesz w ten sposób „zapisać się” na sesję pomocy zdalnej np. za parę godzin. Wystarczy że pozostawić ten program TeamViewer uruchomiony pod dodaniu takiego zgłoszenia.

Podczas realizacji takiego procesu pomocy zdalnej często dość pomocne jest nawiązanie rozmowy telefonicznej. Jeśli więc obawiasz się kosztów rozmowy telefonicznej, poproś abym do Ciebie oddzwonił albo użyj komunikatora internetowego. Sam program TeamViewer zawiera w sobie dość skuteczny komunikator, pozwalający na rozmowy audio, wideo i czat.

Dlaczego warto skorzystać z mojej pomocy zdalnej:

  • w zdecydowanej większości przypadków uzyskanie pomocy zdalnej jest możliwe praktycznie od razu w ciągu minut, podczas gdy wizyta na miejscu często wymaga umówienia terminu, często odległego o przynajmniej kilka godzin od momentu zgłoszenia. Na pewno docenią to osoby które chcą rozwiązać problem tu i teraz (np. na pół godziny przed ważnym spotkaniem czy prezentacją), a nie czekać na przyjazd informatyka,
  • pomoc zdalna jest tańsza niż świadczona w tradycyjnej formie z dojazdem na miejsce do klienta – bywa że o rząd wielkości tańsza. Wynika to z prostego faktu że to czas informatyka, poświęcany na rozwiązywanie problemów informatycznych, jest po prostu jego towarem, który sprzedaje. Tak więc realizacja tego samego zadania w formie wyjazdowej, pochłania dużo więcej czasu (zamknięcie biura, dojazd oraz powrót) choć daje ten sam efekt.
  • pomoc zdalna możliwa jest na duże odległości – dzięki temu mogę pomagać skutecznie tam gdzie trudno o skutecznego informatyka, tam gdzie dobra pomoc informatyczna dużo kosztuje, gdzie jest problem bariery językowej albo gdzie trudno o informatyka w ogóle. Jeśli więc mamy problem z naszym komputerem gdzieś na wakacjach, zagranicą, gdy mieszkamy w małej miejscowości (gdzie czasem trudno o skutecznego specjalistę) albo gdzieś zagranicą, gdzie pomoc informatyczna może być droga w stosunku do polskich realiów cenowych, skorzystanie z pomocy zdalnej to skuteczna i tania alternatywa – a czasami jedyne wyjście…
  • w przypadku gdy pomoc zdalna dotyczy osoby prywatnej, nie wymaga ona wizyty informatyka w domu. Taka wizyta może przecież być niekomfortowa z jakiejś przyczyny: choroba, „bałagan”, niezręczna sytuacja, obawa przed przyjmowaniem obcej osoby w domu, małe dzieci itp. Niestety komputery nie wybierają na awarię tych najlepszych momentów pod kątem wizyty domowej informatyka, czasami wybierają te najgorsze…
  • stosowane rozwiązanie jest bezpieczne, legalne a cały proces pomocy zdalnej odbywa się wyłącznie za wiedzą i zgodą Klienta.